måndag 8 oktober 2007

Utpumpad

Nu har jobbet börjat på riktigt. Jag har just kommit hem från en tredagars workshop om turfortsättningar (som jag tycker är vansinnigt roligt, jag är nördig och älskar mitt jobb). Det har varit otroligt utmanande och inspirerande, och jag är verkligen sugen på att få sätta igång och jobba nu, omg!!! Men jag är uttröttad också. Helt slut. Så ikväll blir det ett par avsnitt av Rome och sedan mycket tidigt i säng. Imorgon ska jag klura ut hur man registrerar sig hos invandrarverket här.

(Jag har fått spis förresten, så nu kan jag laga mat!)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej!
Nu har jag hittat till din blogg! Jag känner mig som en stalker, som läser nån jag känners (gruppgenitiv!) dagbok, men jag antar att om man skriver en blogg på nätet och ger sina kompisar adressen dit, så vet man om att de kan komma att läsa det man skriver, visst?

Susanna sa...

Det är klart att det är så! :D Du får självklart hemskt gärna läsa!